اقدام نظامی ایران همه را غافلگیر کرد/ مواجهه شناورهای ایرانی با نیروهای آمریکا

ناوگروه ۴۵ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای انجام ماموریت‌ در آب‌های آزاد و بین‌المللی و پس از بازگشت ناوگروه ۴۴، در روزهای گذشته راهی خلیج عدن شده است.   ناوگروه ۴۵ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای انجام ماموریت‌ در آب‌های آزاد و بین المللی و پس از بازگشت ناوگروه […]

ناوگروه ۴۵ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای انجام ماموریت‌ در آب‌های آزاد و بین‌المللی و پس از بازگشت ناوگروه ۴۴، در روزهای گذشته راهی خلیج عدن شده است.

 

ناوگروه ۴۵ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای انجام ماموریت‌ در آب‌های آزاد و بین المللی و پس از بازگشت ناوگروه ۴۴، در روزهای گذشته راهی خلیج عدن شده است.

این ناوگروه که متشکل از ناوشکن نقدی و ناو پشتیبانی تُنب است، قرار است در خلیج عدن و تنگه باب المندب به حفاظت از کشتی‌های تجاری کشورمان بپردازد، هم‌اکنون در بندر صلاله در سواحل عمان پهلو گرفته و به‌زودی راهی تنگه استراتژیک باب المندب و خلیج عدن خواهد شد.

این اولین ماموریت بین المللی ناوشکن جمهوری اسلامی ایرانی – نقدی، پس از گذراندن یک دوره تعمیرات اساسی توسط متخصصان کشورمان و الحاق مجدد به ناوگان جنوب نداجا است.

منبع :  سایت باز خبر


ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید