قطر ۳ – ۱ اردن؛ شگفتی آفرینی قطر با هنرنمایی اکرم عفیف

به نقل از منابع خبری

فینال تمام عربی در حالی برگزار شد که اردنی‌ها با حذف تیم‌های مدعی مانند عراق و کره‌جنوبی به عنوان شگفتی ساز مسابقات به فینال رسیدند و عنابی‌ها هم با حذف ایران به این مرحله رسیدند.

به گزارش نبأخبر،تیم ملی قطر با تک گل اکرم عفیف نیمه اول را به پیروزی به پایان رساند تا یک نیمه با قهرمانی فاصله داشته باشد.

هیجان در فوتبال آسیا به اوج خود رسید و دو تیم قطر و اردن در فینال جام ملت‌های آسیا به مصاف هم خواهند رفت، این فینال تمام عربی در حالی برگزار می‌شود که اردنی‌ها با حذف تیم‌های مدعی مانند عراق و کره‌جنوبی به عنوان شگفتی ساز مسابقات به فینال رسیدند و عنابی‌ها هم با حذف ایران به این مرحله رسیدند.

با توجه به میزبانی عنابی‌ها و بازیکنان باتجربه‌تری که در اختیار دارند آنها را شانس اول قهرمانی می‌توان دانست اما از لحاظ فوتبالی و انگیزه‌ای که بازیکنان اردن دارند باید آماده هر نتیجه‌ای بود و شگفتی‌سازی که می‌تواند با جام شگفتی‌ را کامل کند.

دو تیم از خط حمله قدرتمندی بهره میبرند و در بازی‌های اخیر فوتبال هجومی به نمایش گذاشتند و پیش بینی می‌شود که این مسابقه یکی از بازی‌های زیبای جام ملت‌های آسیا باشد.

ترکیب قطر:

مشعل برشام – لوکاس مندز – المهدی علی – طارق سلمان – محمد وعاد – حسن الهیدوس – احمد فتحی – جاسم جابر – یوسف عبدالرزاق – اکرم عفیف – المعز علی

سرمربی:بارتولومه مارکز

ترکیب اردن:

یزید ابولیلا – سالم العجالین – یزان العرب – عبدالله نصیب – محمود المردی – نور الروابده – نذار الرشیدان – احسان حداد – علی علوان – یزان النعیمات – موسی العتمری

t0pfjvgr

دقایق حساس:

دقیقه 2+45 : ضربه موسی التعماری از داخل محوطه جریمه با شیرجه مناسب و واکنش خوب مشعل برشام برگشت داده شد، این جدی‌ترین موقعیت اردن در نیمه نخست بود.

اکرم عفیف ستاره تیم ملی قطر با برانکارد از زمین مسابقه خارج شد و شرایط به شکلی بود که انگار او قادر به ادامه مسابقه نخواهد بود اما لحظاتی بعد به زمین مسابقه بازگشت و هواداران قطری با فریادهای بلند خوشحالی خود را از بازگشت او نشان دادند.

اکرم عفیف پس از گلزنی خوشحالی جالبی انجام داد، او کارتی را از ساق ورزشی خود در آورد که یک طرف آن عکس خودش بود و طرف دیگر حرف S انگلیسی! او پس از گلزنی شعبده بازی انجام داد!

دقیقه 32: ضربه سر لوکاس مندز به شکل چکشی در آستانه ورود به دروازه اردن بود که ابولیلا به خوبی واکنش نشان داد و توپ به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 22 / اکرم عفیف پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و در حالی که ابولیلا جهت توپ را درست تشخیص داده بود، ضربه زمینی ستاره قطری تبدیل به گل اول مسابقه شد.

دقیقه 20 / اکرم عفیف درون محوطه جریمه بعد از برخورد با بازیکن تیم ملی اردن، نقش بر زمین شد که داور مسابقه برای قطر پنالتی گرفت و داور هم بعد از بررسی صحنه، این موضوع را تایید کرد.

دقیقه 14 / اکرم عفیف فرصت گلزنی برای تیم ملی قطر را داشت که ضربه زمینی او را ابولیلا گرفت


ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید