ترامپ سوریه را تهدید کرد

به گزارش صدانیوز، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در واکنش به ادعای گروه های مسلح سوری مبنی بر حمله شیمیایی به شهر دوما توسط ارتش سوریه در حساب شخصی خود در توییتر نوشت که این حمله شیمیای را محکوم می کند و پوتین رئیس جمهور روسیه را مسئول این حمله می داند. ترامپ در توییتر خود نوشت: اسد بهای […]

به گزارش صدانیوز، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در واکنش به ادعای گروه های مسلح سوری مبنی بر حمله شیمیایی به شهر دوما توسط ارتش سوریه در حساب شخصی خود در توییتر نوشت که این حمله شیمیای را محکوم می کند و پوتین رئیس جمهور روسیه را مسئول این حمله می داند.

ترامپ در توییتر خود نوشت: اسد بهای گزافی به دلیل حمله شیمیایی که منجر به کشته شدن افراد زیادی از جمله زنان شده است خواهد پرداخت.

این در حالی است که چنین ادعاهایی ثابت نشده است و از قبل برای آن به منظور حمله به سوریه برای آن برنامه ریزی شده است. حتی اگر چنین حمله ای صورت گرفته باشد مشخص نیست که کدام طرف آن را انجام داده است. همچنین ارتش سوریه که بیش از ۹۵ درصد از منطقه غوطه شرقی دمشق را آزاد کرده است و شهر دوما را به طور کامل در محاصره خود دارد هرگز نیاز به استفاده از سلاح شیمیایی ندارد.

وزارت خارجه روسیه در واکنش به این ادعاها  تأکید کرد که ادعاها درباره حمله شیمیایی به شهر دوما بهانه ای برای توجیه حمله به سوریه است و هرگونه مداخله نظامی در این کشور به بهانه های واهی قابل قبول نیست و منجر به عواقب وخیمی خواهد شد.
وزارت خارجه روسیه با صدور بیانیه ای تصریح کرد که ادعاها  درباره حمله شیمیایی جدیدی در غوطه شرقی اقدامی تحریک آمیز شمرده می شود و قبلا مسکو نسبت به وقوع چنین اقداماتی هشدار داده بود و هدف از چنین اقداماتی نیز چیزی جز حمایت تروریست ها نیست.

 


ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید