معلم خصوصی زبان برای مهاجرت

آموزش زبان

یکی از اصل های اساسی اقدام برای مهاجرت، یادگیری زبان است.تدریس خصوصی زبان به شما کمک می کند تا براساس شرایط و زمانی که دارید زبان دوم را یاد بگیرید.

یکی از اصل های اساسی اقدام برای مهاجرت، یادگیری زبان است. اگر برای موقعیت های شغلی و تحصیلی بخواهید به کشور های دیگر مهاجرت کنید نیاز دارید که زبان آن کشور را اصولی و از پایه یاد بگیرید تا بتوانید زندگی راحتی را برای خود رقم بزنید.

تدریس خصوصی زبان به شما کمک می کند تا براساس شرایط و زمانی که دارید زبان دوم را یاد بگیرید. معلم های خصوصی برای شما این امکان را فراهم می کنند تا بسته به هدفی که دارید زبان مورد علاقه تان را به درستی یاد بگیرید.

موسسه زبان دهخدا با برگزاری انواع کلاس ها و تدریس زبان خصوصی به صورت آنلاین و حضوری و با استفاده از اساتید باتجربه به زبان آموزان کمک می کند تا زبان مورد نظرشان را به خوبی یاد بگیرند و برای اهدافی که دارند مانند: شرکت در آزمون های بین المللی، مصاحبه کاری یا تحصیلی و… آماده شوند.

ویژگی های کلاس خصوصی زبان

از ویژگی های کلاس خصوصی زبان این است که این کلاس ها، آموزش زبان را متناسب با نیاز های شما ارائه می دهد. همانطور که اشاره کردیم تدریس خصوصی زبان برای افرادی که قصد مهاجرت دارند بسیار مناسب است. جلسات خصوصی می تواند آموزش های هدفمندی را به آن ها ارائه دهد و منجر به پیشرفت سریعتر آن ها شود.

آموزش زبان در جلسات خصوصی، امکان برنامه ریزی انعطاف پذیرتر را فراهم می کند و حتی پرمشغله ترین افراد هم می توانند در این جلسات شرکت کنند و به یادگیری زبان بپردازند.

در کلاس های خصوصی زبان، استاد می تواند نقاط قوت و ضعف و نیاز های زبان آموز را به خوبی پیدا کند و کمک کند تا آن ها را برطرف کند و بازدهی یادگیری زبان را در آن بالا ببرد.

در کلاس های خصوصی زبان، زبان آموزان می توانند زبان را با سرعت شخصی خود یاد بگیرند و قبل از یادگیری مطلب جدید اطمینان حاصل کنند که مطلب قبلی را به خوبی یاد گرفته اند.

ویژگی های معلم خصوصی زبان برای مهاجرت

یک معلم خصوصی باید بتواند براساس سن و نیاز زبان آموزان به آن ها آموزش دهد. معلم خصوصی باید بداند که سبک تدریس برای هر زبان آموزی متفاوت است و براساس سرعت یادگیری زبان آموز باید پیش برود. معلم خصوصی باید بتواند با زبان آموز ارتباط برقرار کند و تدریس خصوصی را بسته به شرایط او انجام دهد.

معلم خصوصی باید انگیزه یادگیری را در زبان آموزان بالا ببرد. اغلب زبان آموزان به دلیل پیچیدگی زبان، دوره ها را در میان ترم ترک می کنند، به همین دلیل یک معلم خصوصی زبان باید به گونه ای تدریس کند که یادگیری برای زبان آموز همواره جذاب باشد و از یادگیری زبان خسته و دل زده نشود.

ویژگی بسیار مهم یک معلم خصوصی، انعطاف پذیری و صبور بودن با زبان آموزان است. انعطاف‌پذیری نشان می‌دهد که یک معلم تمایل دارد تا تکنیک‌ ها و رویکرد های خود را برای برآوردن نیاز های فردی هر زبان ‌آموز تغییر دهد.

یک معلم زبان باید متعهد به کار خود باشد و کار خود را در اولویت قرار دهد چرا که آموزش بدون تعهد، زبان آموز را دلسرد خواهد کرد و اطمینان را در زبان آموز نسبت به مدرس از بین خواهد برد. یک معلم باید برای تمامی زبان آموزان وقت و انرژی کافی را صرف نماید و این موضوع برای زبان آموزانی که کمی در یادگیری مشکل دارند باید بیشتر نیز باشد.

همانطور که می دانید زبان در حالت کلی دارای ۴ مهارت اصلی است در نتیجه برای تدریس هر مهارت باید روش ها و شیوه های خاصی را اعمال کرد. یک معلم خصوصی زبان باید به این روش ها و تکنیک ها مسلط باشد تا بتواند زبان آموز را به خوبی راهنمایی کرده و درس مربوطه را به خوبی آموزش دهد.

مدت زمان یادگیری زبان با کلاس زبان خصوصی

مدت زمانی که برای یادگیری یک زبان طول می کشد، به زبان انتخابی، هدف از یادگیری و انگیزه و میزان وقتی که برای مطالعه صرف می کنید بستگی دارد. با این حال، در بسیاری از موارد، شما می توانید در عرض حدود شش ماه تا یک سال به سطح متوسط زبان دلخواهتان برسید، اما برای تسلط کامل و نیتیو اسپیکر شدن، حداقل یک سال و نیم زمان نیاز است.

مقایسه کلاس خصوصی و گروهی زبان

سرعت یادگیری در کلاس های خصوصی زبان متفاوت تر از کلاس های حضوری است. در کلاس های خصوصی معلم یادگیری را براساس سرعت یادگیری زبان آموز پیش می برد تا زبان آموز مطالب را به خوبی یاد بگیرد. اما در کلاس های حضوری سرعت یادگیری با کل کلاس در نظر گرفته می شود و در این بین ممکن است زبان آموزانی باشند که مطلب تدریس شده را به خوبی یاد نگرفته باشند.

از دیگر تفاوت های کلاس های خصوصی زبان با کلاس های گروهی تعداد زبان آموزان است. تدریس خصوصی با یک الی دو زبان آموز برگزار می شود اما در کلاس های گروهی تدریس با پنج الی ده نفر است. تدریس خصوصی زبان برای زبان آموزانی که اعتماد به نفس کافی برای شرکت در کلاس های گروهی را ندارند بسیار مناسب است و به آن ها کمک می کند تا اعتماد به نفس خود را بالا ببرند.

بازخورد فوری و هدفمند از دیگر تفاوت های تدریس خصوصی و گروهی است. در تدریس خصوصی مدرس به سرعت می تواند اشتباهات زبان آموز را برخلاف تدریس گروهی اصلاح کند و به او کمک کند تا زبان را اصولی یاد بگیرد.

آموزشگاه زبان دهخدا شرایطی را فراهم کرده است تا زبان آموزان بتوانند متناسب با آنچه که می خواهند در کلاس های گروهی و خصوصی شرکت کنند و به هدف خود از یادگیری زبان برسند.


ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید