آمارهایی خصوص رفتار کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی

به نقل از منابع کارشناسی

سنجه‌های آماری در رابطه با رفتارشناسی کاربران ایرانی مسائل قابل‌توجهی را در اختیار ما قرار میدهد.اساسا کاربران ایرانی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی چه می‌کنند و به دنبال چه هستند؟

به  گزارش نبأخبر،سنجه‌های آماری در رابطه با رفتارشناسی کاربران ایرانی مسائلقابل‌توجهی را در اختیار ما قرار میدهد.

سنجه‌های آماری در رابطه با رفتارشناسی کاربران ایرانی مسائل قابل‌توجهی را در اختیار ما قرار میدهد.اساسا کاربران ایرانی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی چه می‌کنند و به دنبال چه هستند؟

به گزارش سالانه دیتاک در طی سال۱۴۰۱ با وجود محدودیت‌های اینترنتی در ایران، فعالیت کاربران مجازی به لحاظ تولیدمحتوا و حضور در این شبکه‌ها به شکل معناداری افزایش داشته است.

بر این اساس حدود ۶۵ درصد محتوا در تلگرام سرگرمی و روزمره است و در توئیتر(ایکس) این میزان برای محتوای سیاسی برآورد شده است. البته نمی‌توان از یک‌داده آماری صرف نتیجه متقنی را استخراج کرد بلکه باید آن را با مؤلفه‌های متفاوتی هم سنجید.

آمارهایی خصوص رفتار کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی


ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید